خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

 

ابراهیم علیدخت: پینگ پنگ همچنان بی برنامه است،وزارت ورزش انگار نه انگار جامعه پینگ پنگ هم حق دارند!
به گزارش خبری خانه پینگ پنگ ایران ابراهیم علیدخت اولین المپیک ایران و بازیکن و مربی سابق تیم ملی و عضو مستعفی کمیته فنی فدراسیون در گفتگو با مجله دنیای ورزش از بی برنامگی و سرگردانی در تنیس روی میز می گوید:کارشناس و مربی مطرح تنیس روی میز کشورمان که تاریخ این رشته هیچ گاه علیدخت و آوازه ا ش را فراموش نخواهد کرد، با انتقاد صریح از فدراسیون از وزارت ورزش و جوانان خواست به داد جامعه پینگ پنگ برسد.
متن مصاحبه ایشان با دنیای ورزش
واقعیت این است که پینگ پنگ ایران اصلا برنامه ندارد و به هیچ وجه از پتانسیل خوبی که دارد استفاده نمی شود. شما کجای دنیا را سرغ دارید که بدون اردو تیمی در مسابقات جهانی شرکت دهند اما تیم ایران با سه روز تمرین در اتریش راهی مسابقات جهانی شد ،ابراهیم عتیدخت قهرمان سابق ایران که جزو راکت بدستان المپیکی کشورمان هم هست می افزاید:در پینگ پنگ دنیا حتی یکروز را بدون مسابقه و اردو هدر نمی دهند. مربی سابق تیم ملی می گوید: مساله مهمی که در پینگ پنگ وجود دارد انتخاب آقای کروزه به عنوان سرمربی تیم ملی است او مربی که مربی تیم ملی آلمان بود به حتم مربی بزرگی است اما طی 10 ماه گذشته فقط یک بار به ایران آمده، در فوتبال وقتی کی روش می خاست از ماهی دو روز مرخصی استفاده کند و به خانواده اش بپردازد مربی پروازی اعلام شد یا در والیبال در مور کایئچ و خولیوولاسکو چنین انتقادی را مطرح می کنند اما در پینگ عده ای برای این مربی کف مرتب می زنند.
علیدخت اضافه می کند: لیگ برتر باشگاههای کشور که در آذر ماه آغاز شده بود با 2ماه تعطیلی دچار سکون و رکود شد و بهانه آنها اعزام تیم ملی به ماکائو و تورهای دیگر بود. اما مگر پینگ پنگ فقط در چهار بازیکن خلاصه می شود چرا دود آن به چشم سایر باشگاهها برود وچرا برای نوجوانان و جوانان برنامه مداوم و مستمری وجود ندارد، واقعا چه کسی باید به این بی برنامگی ها خاتمه بدهد.
وزارت ورزش که انگار نه انگار جامعه پینگ پنگ هم حق دارند و باید به درد دل آنها گوش کنند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: یک شنبه 25 / 1 / 1391برچسب:ابراهيم عليدخت,دنياي ورزش,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد